Můj stručný profesní příběh

Od útlého věku jsem byl grafik, kreslíř a tvůrce. Vydával jsem časopisy a kreslil komiksy. Vytvářel jsem příběhy, návody a popisoval svět.

Měl jsem to štěstí, že mne život pevně vedl k reklamě a profesionální grafice. Ve dvaceti letech mě najala první nadnárodní reklamní agentura. Tvořil jsem a učil jsem se.

Nyní pracuji jako marketingový a reklamní expert na volné noze a učím se stále. Moji klienti jsou živnostníci i velké firmy. S nadšením a chutí - jako tehdy v dětství - mohu pro své klienty vytvářet a výtvarně zpracovávat příběhy jejich značek.

Jaký je příběh Vaší značky?

Kariéra v reklamních agenturách

WMC Prague (2003), kreativní ředitel

Mark/BBDO Prague (1997-8), senior art director

DMB&B Prague (1996-7), senior art director

SGA, (1995-6) art director

DMB&B Prague (1994-5), DTP manager

GGK Prague (1993-4), DTP designer

Soutěže a ocenění

Kaopectate – TV spot
Golden Stick & Golden Drum Portorož ’96 (první cena + grand prix), Stříbrný Louskáček ‘96, Česká republika, Vítězný spot na Heureka Awards ‘96, Česká republika

Seagram's Seven Crown
„Nejlepší billboard roku ’99“, Soutěž časopisu SPOT

JVC Lenin – TV Spot
„Zlatá pecka ‘2003“

Schopnosti a dovednosti

Řízení designových projektů, vedení kreativních týmů a prezentační schopnosti.

Inovativní a koncepční myšlení pro tvorbu nápaditých reklamních kampaní a strategií.

Autorská grafika od tvorby loga, ilustrací, webdesignu, po návrh tiskovin či obalového designu.

Textařské práce včetně tvorby názvů, webového obsahu a reklamních sloganů.

Znalosti předtiskových technologií a procesů. Příprava tiskových dat a tisková produkce.

Znalost grafických počítačových programů Adobe na profesionální úrovni.