ZADÁNÍ
PRO LOGO

Co všechno mě zajímá, než se pustím do tvorby vašeho loga? Zajímá mě téměř vše. Na témata níže se vás ale budu ptát určitě.


Zaměření

V jakém oboru vaše společnost podniká je pro mne klíčové. Zaměření firmy, produktu nebo služby je pochopitelně to nejdůležitější, co mne při tovrbě loga zajímá.


Konkurence

Málokdo dnes nemá ve svém podnikání konkurenci. A právě ta může určovat, jak novou značku profilovat nebo naopak jakých prvků se v její identitě vyvarovat.


Cílová skupina

Vaši zákazníci a jejich vnímání je důležitější, než vaše či moje osobní subjektivní představy o vzhledu budoucí značky. Vymezení cílové skupiny nám může hodně pomoci.


Potřeby zákazníků

Co je pro vaše zákazníky klíčové? Jaké potřeby bude váš produkt nebo služba uspokojovat? To jsou důležité otázky, bez kterých se v moderním marketingu dál nepohneme.


Hodnota značky

Budovat hodnotu můžeme především pomocí vizuální identity. Musíme ale znát, jaké hodnoty má značka asociovat. Známe-li potřeby a hodnoty značky, máme napůl vyhráno. 


Povinné prvky

Někdy se značka neobejde bez atributů, které mají v její historii nebo užití logiku či návaznost. Může se jednat o barvu, styl nebo textové znění. To vše ovlivní nový vzhled.

Máte zájem o vytvoření loga?
Prohlédněte si nejprve moje portfolio.