ZAKLADATEL STUDIA
Simon Anfilov
"Ten kluk furt něco kreslí!?" Říkali rodiče a učitelé. Zkrátka už od útlého věku byl Simon kreslíř a tvůrce. Dnes tvoří komunikační strategie, vizuální identitu a grafický design.

Profesní příběh
Simon měl to štěstí, že ho život pevně vedl k reklamě a profesionální grafice. Ve dvaceti letech ho najala první nadnárodní reklamní agentura. Tvořil se a učil se.
Založit studio, které nese jeho jméno, byl po letech zkušeností logický krok. Spojil dohromady profesionály z oboru, se kterými dlouhá léta spolupracoval na projektech pro velké i malé klienty. Chcete zkusit spolupráci?
Práce v agenturách
- WMC Prague (2003), kreativní ředitel
- Mark/BBDO Prague (1997-8), senior art director
- DMB&B Prague (1996-7), senior art director
- SGA, (1995-6) art director
- DMB&B Prague (1994-5), DTP manager
- GGK Prague (1993-4), DTP designer
Soutěže a ocenění
TV SPOT
Kaopectate
Tato práce byla trefa do hnědého. Golden Stick & Golden Drum Portorož ’96 (první cena + grand prix), Stříbrný Louskáček ‘96, Česká republika, Vítězný spot na Heureka Awards ‘96, Česká republika.
Art Director: Simon Anfilov
Copywriter: Viktor Špála
Creative Director: Scott Merrel
OUTDDOR
Seven Crown
Díky spolupráci s Michalem Vojtkem a Honzou Henkem vznikla pro společnost Seagram originální outdoor kampaň, která získala ocenění „Nejlepší billboard roku ’99“ (soutěž časopisu SPOT).
Spoluautoři: Michal Vojtek, Jan Henke
TV SPOT
JVC Lenin
Kontroverzní spot JVC Lenin rozvířil v roce 2003 veřejnost. Natáčení s Milanem Šteindlerem bylo skutečné potěšení a díky celému týmu získal spot JVC Lenin ocenění: Zlatá pecka ‘2003“.
Creative Director: Simon Anfilov
Copywriters: Pavel Sobek, Pavel Brycz