O MNĚ

"Ten kluk furt něco kreslí!?" Říkali rodiče a učitelé. Zkrátka už od útlého věku jsem kreslíř a tvůrce.

Můj profesní příběh

Měl jsem to štěstí, že mne život pevně vedl k reklamě a profesionální grafice. Ve dvaceti letech mě najala první nadnárodní reklamní agentura. Tvořil jsem a učil se.

Nyní pracuji jako grafik a reklamní expert na volné noze a učím se stále. Moji klienti jsou živnostníci i velké firmy. S nadšením a chutí - jako tehdy v dětství - mohu pro své klienty vytvářet a výtvarně zpracovávat příběhy jejich značek.

Práce v agenturách

Soutěže a ocenění

TV SPOT

Kaopectate

Tato práce byla trefa do hnědého. Golden Stick & Golden Drum Portorož ’96 (první cena + grand prix), Stříbrný Louskáček ‘96, Česká republika, Vítězný spot na Heureka Awards ‘96, Česká republika. Co chtít víc?

Spoluautor: Viktor Špála

OUTDDOR

Seven Crown

Spolu s kolegou Michalem Vojtkem jsme pro společnost Seagram připravili originální outdoor kampaň, která získala ocenění „Nejlepší billboard roku ’99“ (soutěž časopisu SPOT).

Spoluautoři: Michal Vojtek, Jan Henke

TV SPOT

JVC Lenin

Kontroverzní spot JVC Lenin rozvířil v roce 2003 veřejnost. Natáčení s Milanem Šteindlerem bylo potěšení a díky celému týmu získal spot ocenění: Zlatá pecka ‘2003“.

Spoluautoři: Pavel Sobek, Pavel Brycz

Co říkají moji klienti

"Zahájit spolupráci se Simonem Anfilovem ohledně nového názvu společnosti, loga a dalších záležitostí spojených s firemní identitou bylo pro nás jedním z nejlepších rozhodnutí, které jsme před léty provedli. Naše spolupráce neskončila pouze u značky PackWay. Díky úspěšné a nyní léty prověřené spolupráci realizujeme společně několik dalších projektů."
Ing. Petr Wagnerředitel společnosti PackWay s.r.o.
“S panem Simonem Anfilovem spolupracujeme trvale od roku 2003. Spolupráce vznikla na základě velkého výběrového řízení. Jsem velmi spokojený s kvalitou práce, i s dobrou komunikací při spolupráci, a časově efektivním předávánín podkladů a hotové práce. PS: Jsem profesí grafik, a užitá grafika patří dodnes k mým hobby. Proto jsem přesvědčený, že mohu hodnotu díla pana Simona Anfilova odpovědně posoudit.”
Jan Valuchředitel společnosti Galaxy s.r.o.
"Při přípravě jedné z prvních kampaní v ČR v oboru práva a advokacie (Advokátní kancelář Fiala, Profous, Maisner & spol.) jsme potřebovali do několika dnů vymyslet, schválit a vyrobit produktové logo pro novou právní službu. Díky panu Anfilovi se podařilo splnit požadavek včas, a navíc uvést na trh produkt vizuálně prezentovaný velmi vhodným a především hezkým logotypem. Děkujeme."
Filip Smojakspolečník Creative Bazaar, s.r.o.
"Pro prezentaci PR projektu 'Vyslanci Becherovky v EU' jsme potřebovali ve velmi krátkém čase vytvořit vizuální prvek, který by celou akci uváděl a současně upozornil na spojení projektu se značkou Becherovka. Simon Anfilov přišel s jednoduchým, srozumitelným a graficky atraktivním řešením. Logo akce 'Vyslanci Becherovky v EU' se úspěšně objevovalo ve všech sdělovacích prostředcích."
Ing. Vlastimil ŠpeldaMarketing Director at Pernod Ricard UK
"Nad redesignem nové vizuální identity společnosti NOVÁK maso – uzeniny si lámaly hlavu i tužky renomované reklamní agentury. Oslovilo nás teprve řešení pana Anfilova, který nejlépe pochopil naše záměry pro novou značku a cestu, kam směřujeme."
Mgr. Martin KalvodaMarketingový manažer NOVÁK maso - uzeniny s.r.o.
"S prací pana Anfilova jsme se okamžitě sžili. Nejenže respektoval zadání, které mělo navázat na stávající logo, ale vnesl do loga FISAF novou energii a řád. Děkujeme."
Mgr. Jana Havrdováprezidentka Českého svazu aerobiku a fitness FISAF.cz

Určitě si prohlédněte moje práce!