Prohlédněte si doporučení zákazníků.
Logo musí posilovat vaši značku ve všech aspektech: psychologicky správně navržená symboliky, barva, písmo nebo tvar. Toto je úkol pro strategického tvůrce - nikoliv pro logo generátor či začínajícího grafika.
Na webu najdete stovky služeb, generátorů a nástrojů pro tvorbu loga a tisíce značek, které jsou si velmi podobné. Originální značka však vyžaduje sladění všeho: strategie, názvu, smyslu značky a komunikačního konceptu.
“Zahájit spolupráci se Simonem Anfilovem ohledně nového názvu společnosti, loga a dalších záležitostí spojených s firemní identitou, bylo pro nás jedním z nejlepších rozhodnutí, které jsme před léty provedli.”
ředitel společnosti PackWay
"S prací pana Anfilova jsme se okamžitě sžili. Nejenže respektoval zadání, které mělo navázat na stávající logo, ale vnesl do loga FISAF novou energii a řád. Děkujeme."
prezidentka Českého svazu aerobiku a fitness
"Nad redesignem nové vizuální identity společnosti NOVÁK maso – uzeniny si lámaly hlavu i tužky renomované reklamní agentury. Oslovilo nás teprve řešení pana Anfilova, který nejlépe pochopil naše záměry pro novou značku a cestu, kam směřujeme."
Marketingový manažer Maso NOVÁK